eLuotsin Hakukoneoptimointi-blogi | Page 3 of 6
15.10.2017

15 ilmaista hakukoneoptimointi-työkalua, jotka tarvitset heti – näitä myös SEO-ammattilaiset käyttävät

Tässä artikkelissa esittelen 15 maksutonta työkalua, joilla voit konkreettisesti kehittää nettisivuston hakukonenäkyvyyttä. Hakukoneoptimointiin on saatavilla monia todella tehokkaita kaupallisia ohjelmistoja, kuten SEMrush, Ahrefs, Moz ja Majestic. […]
12.10.2017

Google hakukonenäkyvyys -opasta on päivitetty 12.10.2017

Googlen hakukonenäkyvyyteen vaikuttavat tekijät -oppaan sisältöä on päivitetty 12.10.2017. Tälle sivulle olen koonnut pelkästään tähän versioon lisätyt ja muuttuneet kohdat. Päivitetyn pdf- oppaan voit ladata täältä. […]
28.9.2017

Verkkokaupan tuotesivujen hakukoneoptimointi

Hyvin hakukoneoptimoitujen verkkokauppojen kävijäliikenteestä huomattava osa tulee tyypillisesti hakukoneiden orgaanisista hakutuloksista suoraan tuotesivuille. Suuren tuotevalikoiman verkkokaupassa tuotesivut luovat mittavan listan pitkän hännän avainsanoja. Niillä kun saa […]
21.9.2017

Hakukoneoptimointi-opas 2018

Hakukoneoptimointi-opas kaikista Googlen hakukonenäkyvyyteen vaikuttavista tekijöistä on nyt saatavilla myös 83-sivuisena eKirjana pdf-muodossa! Google-hakukonenäkyvyyteen vaikuttaa yli 200 eri tekijää. Tässä oppaassa pyrin esittelemään ne kaikki! Jos […]
17.9.2017

Responsiivisuus

Mitä responsiivinen tarkoittaa? Nettisivujen responsiivinen ulkoasu mukautuu käyttäjän päätelaitteen mukaisesti aina käyttäjäystävälliseen muotoon. Responsiivinen ulkoasu näyttää hyvältä ja toimii moitteettomasti paitsi pöytätietokoneella, niin myös tabletilla tai […]
16.9.2017

Sitemap, eli Sivustokartta

Mikä on sivustokartta? Sivustokartalla eli sitemapilla voidaan tarkoittaa kahta eri asiaa: käyttäjiä varten tehty sivustokartta on hakemistosivu nettisivuston sivuista. hakukoneita varten tehty sivustokartta on XML-tiedosto. Sivustokartta […]