Natiivimainonta ja sisältömarkkinointi
Natiivimainonta on mainosmuoto, joka on suunniteltu sulautumaan saumattomasti julkaisualustan muuhun sisältöön, mikä tekee siitä vähemmän tunkeilevan ja usein käyttäjäystävällisemmän. Tämä mainonnan tyyppi näyttää usein samanlaiselta kuin itse mediaympäristön tuottama aineisto, esimerkiksi artikkelit tai blogipostaukset. eLuotsilla on laaja yhteistyöverkosto erilaisten julkaisijoiden kanssa ja joka asiakkalle suunnitellaan asiakasryhmän ja budjetin mukainen vuosisuunnitelma, jonka mukaan natiivimainontaa aletaan tekemään.
Natiivimainonnan hyötyjä ovat muun muassa:
Koska mainokset mukailevat luontevasti muun sisällön muotoa ja tyyliä, ne koetaan vähemmän häiritseviksi, mikä parantaa käyttäjäkokemusta.
Natiivimainokset saavat yleensä enemmän huomiota kuin perinteiset mainosbannerit, sillä ne herättävät luonnollisemmin kiinnostusta ja sitouttavat lukijaa.
Natiivimainonta mahdollistaa brändin esittelyn orgaanisemmassa ja uskottavammassa kontekstissa, mikä voi vahvistaa brändin luotettavuutta ja positiivista mielikuvaa.
Koska mainokset on integroitu osaksi arvokasta sisältöä, ne voivat vaikuttaa tehokkaammin kuluttajan ostopäätökseen.Natiivimainonta on siis strateginen lähestymistapa mainontaan, joka keskittyy luomaan luonnollista vuorovaikutusta kuluttajan ja brändin välille.
eLuotsi tekee natiivimainontaa erityisesti SEO-fokuksella. Kohdennamme natiivimainonnan sellaisille sivustoille, joista saamme linkitysten avulla SEO-hyötyjä pitkässä juoksussa. Näin natiivimainonnasta saadaan tuplahyödyt.

Kysy lisää natiivimainonnasta:
Soita 045-6723499 tai laita sähköpostia vesa@eluotsi.fi
Voit myös lukea lisää aiheesta eLuotsin aputoiminimen (Suomen Natiivimainonta) sivuilta osoitteesta natiivimainonta.fi
Strategista hakukoneoptimointia ja näkyvyyden kasvatusta
Teen strategista hakukoneoptimointia ja siihen liittyviä asioita tähdäten asiakasyrityksen myynnin kasvuun. Apuna tiimissäni on tarvittaessa 2 työntekijää, jotka tekevät suorittavia työtehtäviä, kuten sisällöntuotantoa.

Hakukoneoptimointi
Sivustosi hakukoneoptimointi pitää tehdä paremmin kuin kilpailijasi tekevät sen. Meillä on huippuosaaminen, parhaat työkalut ja toimivat metodit.

Hakukonemainonta
Hakukonenäkyvyyttä voidaan parantaa hakukoneoptimoinnin lisäksi myös maksetulla Google-mainonnalla.

Sisällöntuotanto
Teemme tekälyavusteisesti datalähtöistä hakukoneoptimoitua sisällöntuotantoa - kustannustehokasta hyvin rankkautuvaa sisältöä laadusta tinkimättä.

Linkkien hankinta
Linkkien hankinta on yksi keskeinen hakukoneoptimoinnin osa-alue, jonka moni jättää tekemättä tai tekee sitä väärin. Me hoidamme myös sen kunnolla, oikein, läpinäkyvästi ja siten, että se tuo tuloksia.