eLuotsin Hakukoneoptimointi-blogi
3.9.2018

Tekninen hakukoneoptimointi on hakukonenäkyvyyden kehittämisen perusta

Teknisellä hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan sivuston hakukonenäkyvyyteen liittyviin teknisiin asioihin liittyvien tekijöiden korjaamista ja kehittämistä. On aivan tavallista, että isojenkin firmojen nettisivustoilla voi olla ihan perustavaa laatua olevia […]
18.5.2018

Googlen uusi ohjeistus: meta kuvaus -tekstit

Google ilmoitti joulukuussa 2017 uuden meta kuvaustekstien suosituspituuden, 230-320 merkkiä entisen noin 160 merkin sijaan. Nyt vasta noin 5 kuukautta tuon muutoksen jälkeen Google yllätti uudestaan […]
23.4.2018

Riskinpoistajat verkkokaupassa

Asiakas kokee ostamisessa aina riskejä. On riski tehdä tyhmästi ja menettää rahaa ostamalla jotain, joka ei olekaan rahan arvoista. Riskin aiheuttama pelko tietysti toimii ostamisen esteenä […]
2.2.2018

Opas: YouTube-videoiden optimointi YouTuben hakua varten

Tiesitkö, että YouTuben videohaku on maailman toiseksi suosituin hakukone heti Googlen jälkeen? Moni videomarkkinoinnin tekijä ei tajua optimoida videoita YouTuben omaa hakua varten: ajatuksena on upottaa […]
31.1.2018

Mitä on Kasvuhakkerointi ja Inbound-markkinointi?

Mitä ovat Kasvuhakkerointi eli Growth Hacking ja Inbound-markkinointi? Mitä menetelmiä niiden ytimessä on ja miten ne eroavat toisistaan? Lyhyesti: Kasvuhakkeri kokeilee lyhyillä iteraatioilla eri menetelmiä ja […]
16.1.2018

Verkkokaupan 404-sivu: näin pidät kävijät sivuilla virhetilanteessakin

Verkkokauppojen ”404 Sivua ei löytynyt” -virhesivu on monessa verkkokaupassa unohtunut kokonaan miettimättä. 404-virhesivu kannattaa laittaa kuntoon, jotta saat pidettyä kävijät verkkokaupassa myös virhetilanteen sattuessa. Näiden ohjeiden […]