eLuotsin Hakukoneoptimointi-blogi
18.5.2018

Googlen uusi ohjeistus: meta kuvaus -tekstit

Google ilmoitti joulukuussa 2017 uuden meta kuvaustekstien suosituspituuden, 230-320 merkkiä entisen noin 160 merkin sijaan. Nyt vasta noin 5 kuukautta tuon muutoksen jälkeen Google yllätti uudestaan […]
23.4.2018

Riskinpoistajat verkkokaupassa

Asiakas kokee ostamisessa aina riskejä. On riski tehdä tyhmästi ja menettää rahaa ostamalla jotain, joka ei olekaan rahan arvoista. Riskin aiheuttama pelko tietysti toimii ostamisen esteenä […]
2.2.2018

Opas: YouTube-videoiden optimointi YouTuben hakua varten

Tiesitkö, että YouTuben videohaku on maailman toiseksi suosituin hakukone heti Googlen jälkeen? Moni videomarkkinoinnin tekijä ei tajua optimoida videoita YouTuben omaa hakua varten: ajatuksena on upottaa […]
31.1.2018

Mitä on Kasvuhakkerointi ja Inbound-markkinointi?

Mitä ovat Kasvuhakkerointi eli Growth Hacking ja Inbound-markkinointi? Mitä menetelmiä niiden ytimessä on ja miten ne eroavat toisistaan? Lyhyesti: Kasvuhakkeri kokeilee lyhyillä iteraatioilla eri menetelmiä ja […]
16.1.2018

Verkkokaupan 404-sivu: näin pidät kävijät sivuilla virhetilanteessakin

Verkkokauppojen ”404 Sivua ei löytynyt” -virhesivu on monessa verkkokaupassa unohtunut kokonaan miettimättä. 404-virhesivu kannattaa laittaa kuntoon, jotta saat pidettyä kävijät verkkokaupassa myös virhetilanteen sattuessa. Näiden ohjeiden […]
20.12.2017

Meta-kuvauksen suosituspituus on kasvanut, mitä nyt?

Google on ilmoittanut kasvattaneensa meta kuvausten suosituspituutta. Uusi suositeltava pituus meta kuvaukselle on 230-320 merkkiä entisen noin 155-160 merkin sijaan. Google näyttää tällä hetkellä osassa hakutuloksia edelleen […]