eLuotsin Hakukoneoptimointi-blogi
13.3.2019

Paras hakukoneoptimointi-ohjelmisto? Esittelyssä SEMrush – digimarkkinoinnin monipuolinen työkalupaketti

Hakukoneoptimoinnin tekeminen koostuu monesta eri osa-alueesta, joiden tekemiseen vaaditaan pätevää ohjelmistoa. Osa hakukoneoptimoinnin tehtävistä on toki sellaisia, että niitä voi hoitaa ilmankin maksullista SEO-ohjelmistoa, mutta kunnon […]
12.12.2018

2018 Verkkokauppa-vaikuttaja -äänestys

Paytrail järjestää tänäkin vuonna Vuoden Verkkokauppa-vaikuttajan äänestyksen. Paytrail haluaa äänestyksellä nostaa esiin niitä kasvoja, jotka vievät alaa eteenpäin ja vaikuttavat alan kehitykseen. Äänestyksessä on mukana 15 […]
3.9.2018

Tekninen hakukoneoptimointi on hakukonenäkyvyyden kehittämisen perusta

Teknisellä hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan sivuston hakukonenäkyvyyteen liittyviin teknisiin asioihin liittyvien tekijöiden korjaamista ja kehittämistä. On aivan tavallista, että isojenkin firmojen nettisivustoilla voi olla ihan perustavaa laatua olevia […]
18.5.2018

Googlen uusi ohjeistus: meta kuvaus -tekstit

Google ilmoitti joulukuussa 2017 uuden meta kuvaustekstien suosituspituuden, 230-320 merkkiä entisen noin 160 merkin sijaan. Nyt vasta noin 5 kuukautta tuon muutoksen jälkeen Google yllätti uudestaan […]
23.4.2018

Riskinpoistajat verkkokaupassa

Asiakas kokee ostamisessa aina riskejä. On riski tehdä tyhmästi ja menettää rahaa ostamalla jotain, joka ei olekaan rahan arvoista. Riskin aiheuttama pelko tietysti toimii ostamisen esteenä […]
2.2.2018

Opas: YouTube-videoiden optimointi YouTuben hakua varten

Tiesitkö, että YouTuben videohaku on maailman toiseksi suosituin hakukone heti Googlen jälkeen? Moni videomarkkinoinnin tekijä ei tajua optimoida videoita YouTuben omaa hakua varten: ajatuksena on upottaa […]