eLuotsin Hakukoneoptimointi-blogi | Page 2 of 6
16.1.2018

Verkkokaupan 404-sivu: näin pidät kävijät sivuilla virhetilanteessakin

Verkkokauppojen ”404 Sivua ei löytynyt” -virhesivu on monessa verkkokaupassa unohtunut kokonaan miettimättä. 404-virhesivu kannattaa laittaa kuntoon, jotta saat pidettyä kävijät verkkokaupassa myös virhetilanteen sattuessa. Näiden ohjeiden […]
20.12.2017

Meta-kuvauksen suosituspituus on kasvanut, mitä nyt?

Google on ilmoittanut kasvattaneensa meta kuvausten suosituspituutta. Uusi suositeltava pituus meta kuvaukselle on 230-320 merkkiä entisen noin 155-160 merkin sijaan. Google näyttää tällä hetkellä osassa hakutuloksia edelleen […]
13.12.2017

Vuoden 2017 Verkkokauppa-alan vaikuttaja -äänestys.

Paytrail julkaisi tänään 13.12.2017 vuoden 2017 Suomen verkkokauppa-alan vaikuttajan äänestyksen. Äänestyksessä on mukana 13 Suomen verkkokauppa-kentän vaikuttajaa ja huippuosaajaa. Olen nöyrän kiitollinen, että saan olla samalla […]
27.11.2017

Miten voit parantaa nettisivujen latausnopeutta?

Nettisivujen latausnopeus on tärkeää niin käyttäjäkokemuksen, konversiotason kuin hakukonenäkyvyydenkin kannalta.  Netissä sufffailevat ihmiset on kärsimättömiä. Jos sivut latautuvat hitaasti, niin kävijät lähtevät muualle. Amazon tutki vuonna […]
23.10.2017

10 ajankohtaista eCommerce -artikkelia maailmalta | syksy 2017

Verkkoliiketoiminnan ja digimarkkinoinnin kenttä muuttuu nopeaan tahtiin. Uutta tietoa tulee joka päivä nettiin valtavia määriä ja sieltä voi olla haastavaa saada poimittua niitä oleellisimpia helmiä. Olen […]
15.10.2017

15 ilmaista hakukoneoptimointi-työkalua, jotka tarvitset heti – näitä myös SEO-ammattilaiset käyttävät

Tässä artikkelissa esittelen 15 maksutonta työkalua, joilla voit konkreettisesti kehittää nettisivuston hakukonenäkyvyyttä. Hakukoneoptimointiin on saatavilla monia todella tehokkaita kaupallisia ohjelmistoja, kuten SEMrush, Ahrefs, Moz ja Majestic. […]