eLuotsin Hakukoneoptimointi-blogi | Page 2 of 7
2.2.2018

Opas: YouTube-videoiden optimointi YouTuben hakua varten

Tiesitkö, että YouTuben videohaku on maailman toiseksi suosituin hakukone heti Googlen jälkeen? Moni videomarkkinoinnin tekijä ei tajua optimoida videoita YouTuben omaa hakua varten: ajatuksena on upottaa […]
31.1.2018

Mitä on Kasvuhakkerointi ja Inbound-markkinointi?

Mitä ovat Kasvuhakkerointi eli Growth Hacking ja Inbound-markkinointi? Mitä menetelmiä niiden ytimessä on ja miten ne eroavat toisistaan? Lyhyesti: Kasvuhakkeri kokeilee lyhyillä iteraatioilla eri menetelmiä ja […]
16.1.2018

Verkkokaupan 404-sivu: näin pidät kävijät sivuilla virhetilanteessakin

Verkkokauppojen ”404 Sivua ei löytynyt” -virhesivu on monessa verkkokaupassa unohtunut kokonaan miettimättä. 404-virhesivu kannattaa laittaa kuntoon, jotta saat pidettyä kävijät verkkokaupassa myös virhetilanteen sattuessa. Näiden ohjeiden […]
20.12.2017

Meta-kuvauksen suosituspituus on kasvanut, mitä nyt?

Google on ilmoittanut kasvattaneensa meta kuvausten suosituspituutta. Uusi suositeltava pituus meta kuvaukselle on 230-320 merkkiä entisen noin 155-160 merkin sijaan. Google näyttää tällä hetkellä osassa hakutuloksia edelleen […]
13.12.2017

Vuoden 2017 Verkkokauppa-alan vaikuttaja -äänestys.

Paytrail julkaisi tänään 13.12.2017 vuoden 2017 Suomen verkkokauppa-alan vaikuttajan äänestyksen. Äänestyksessä on mukana 13 Suomen verkkokauppa-kentän vaikuttajaa ja huippuosaajaa. Olen nöyrän kiitollinen, että saan olla samalla […]
27.11.2017

Miten voit parantaa nettisivujen latausnopeutta?

Nettisivujen latausnopeus on tärkeää niin käyttäjäkokemuksen, konversiotason kuin hakukonenäkyvyydenkin kannalta.  Netissä sufffailevat ihmiset on kärsimättömiä. Jos sivut latautuvat hitaasti, niin kävijät lähtevät muualle. Amazon tutki vuonna […]