Olen Vesa Nippala, hakukoneoptimoinnin, hakukonemainonnan ja verkkoliiketoiminnan asiantuntija ja yrittäjä Tampereen kupeesta Kangasalta. Monipuolisen verkkoliiketoiminnan kokemuksen ansiosta pystyn auttamaan asiakkaitani kokonaisvaltaisesti: en keskity pelkästään SEO-asioihin, vaan autan tarvittaessa myös muilla osa-alueilla, kuten hakukonemainonnassa, konversiotason parantamisessa, digimarkkinoinnissa, sisältömarkkinoinnissa ja mediatiedottamisessa. Lue alta lisää kokemuksestani ja osaamisestani.
– Hakukoneoptimointi, kaikki osa-alueet
– Google Ads hakukonemainonta
– Sisältömarkkinointi
– Copywriting ja sisällöntuotanto
– Konversion optimointi
– Verkkokauppaohjelmistot
– ChatGPT
– SEO-ohjelmistot, kuten Semrush, Ahrefs, Seotesting, Screaming Frog, jne.
– Projektinhallinta
– Verkkoliiketoimintaosaaminen
– Mediatiedottaminen
– Käyttöliittymäsuunnittelu
– Analytiikka
– Markkinointiautomaatio ja sähköpostimarkkinointi
– Hallitustyöskentely
– Tuotteistaminen
– PHP-ohjelmointi, HTML ja CSS
– Tietokannat
Teen strategista hakukoneoptimointia ja siihen liittyviä asioita tähdäten asiakasyrityksen myynnin kasvuun. Apuna tiimissäni on tarvittaessa 2 työntekijää, jotka tekevät suorittavia työtehtäviä, kuten sisällöntuotantoa.
Sivustosi hakukoneoptimointi pitää tehdä paremmin kuin kilpailijasi tekevät sen. Meillä on huippuosaaminen, parhaat työkalut ja toimivat metodit.
Hakukonenäkyvyyttä voidaan parantaa hakukoneoptimoinnin lisäksi myös maksetulla Google-mainonnalla.
Teemme tekälyavusteisesti datalähtöistä hakukoneoptimoitua sisällöntuotantoa - kustannustehokasta hyvin rankkautuvaa sisältöä laadusta tinkimättä.
Linkkien hankinta on yksi keskeinen hakukoneoptimoinnin osa-alue, jonka moni jättää tekemättä tai tekee sitä väärin. Me hoidamme myös sen kunnolla, oikein, läpinäkyvästi ja siten, että se tuo tuloksia.
Hakusanatutkimus, sivuston SEO-analyysi ja asiakkaan liiketoimintaan tutustuminen luovat lähtökohdan.
Pohjatöiden jälkeen voidaan luoda strategia - mitä kannattaa tehdä, jotta saavutetaan mahdollisimman hyvät tulokset käytettävillä olevilla resursseilla.
Varsinaiset suorittavat työt - sivujen ja sisältöjen kehittäminen vaiheittain. Tekninen optiointi. Sisällöntuotanto. Linkkien hankinta. Jne.
Tulosten seuranta. Optimointi, testaus, seuranta -kaavaa toistetaan. Valmista ei tule, koska aina voidaan saada lisää tuloksia.